nuno
På prøvespill

|
 |
« Svar #45 på: Februar 05, 2009, 04:17:09 » |
|
me ska isje beskymre oss om forsvarspillere, der kommer det nye og gode spillere på prøvespill snart! hvis ting går som det ska. me må beskymre oss hvorfor vi ikke scorer mer enn 1 mål mot hana, det er svakt. ka tid ska torbjørnsen bgyne å score, og eriksen løper jo bare rundt og bommer på åpent mål, mens paul blir vel for gammal og treig. det ser mørkt ut der framme, vi får håpe det blir bedre inn mot seriestart.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
4pLaY
|
 |
« Svar #46 på: Februar 05, 2009, 05:51:24 » |
|
Thorbjørnsen hadde kanskje scoret mer mål om han fikk tilitt fra start over tid, kan ikke se noen andre i klubben (kanskje han nye spissen men han vet jeg fint lite om) som er en typisk goal getter hvertfall.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ola Jensen
|
|
|
|
Kai
|
 |
« Svar #47 på: Februar 05, 2009, 06:00:02 » |
|
Kunne tenkt meg å sitt Hægeland på topp. Han har bevist før at han kan bøtta inn mål.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Souvenirs. Novelties. Party tricks.
|
|
|
|
4pLaY
|
 |
« Svar #48 på: Februar 05, 2009, 06:19:19 » |
|
Tror han er bedre i en midtspiss rolle... han har noen kanon skudd fra distanse.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ola Jensen
|
|
|
nuno
På prøvespill

|
 |
« Svar #49 på: Februar 05, 2009, 10:28:40 » |
|
hægeland med kanonskudd!!! hmm, hadde et par fine mål mot odd, mn d va jo keepertabber. frode er en typisk spiss som går på mål,mn isje den som scorer mange mål, sko ha hatt en boksspiller som liker seg i boksen og er iskald foran mål, der er isje torbjørnsen,eriksen eller paul , frode her mer den typen men isje helt. vi får krysse fingrene og håpe asle og selvik vet ka de holder på med, kanskje ny formasjon på lur, eller annen måte å spele fotball på som kan funka.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
4pLaY
|
 |
« Svar #50 på: Februar 05, 2009, 10:34:22 » |
|
Bare vi slipper å ha en enslig spiss på topp som venter på at ogna skal sprinte fra midtbanen med ballen til han så blir det nok bra  .
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ola Jensen
|
|
|
|
|
|
spring
|
 |
« Svar #52 på: Mars 22, 2009, 10:31:28 » |
|
Då va både Vegard Maldal og Jason St Juste klare for Sandnes. Ekstremt spennanes! Vegard e ett stort talent, samtidigt som Jason kan ble enn viktige jokår.
Troppen e vel ner sagt snart komplett? Fortsatt litt tynt og skadeutsatt, men det e ett tøft spelermarked i disse tie.
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 25, 2009, 07:55:39 av 4pLaY »
|
Loggført
|
|
|
|
|
spring
|
 |
« Svar #53 på: Juli 09, 2009, 05:47:24 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
4pLaY
|
 |
« Svar #55 på: Juli 10, 2009, 06:46:30 » |
|
Det var nedtur for min del, jeg har hele tiden hatt troen på at han ville spille seg til en plass på laget.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ola Jensen
|
|
|
|